fredag 5 september 2008

Recept, recept och nya länkar

Fettopretto i Schtaaan säger: Jag har inte varit så intresserad av att spara på recept. Det finns så ofantligt mycket att det känns som att glutta in i förrådet där arken står gömd. Jag blir stressad av det. Men för att inte hamna i "vad ska jag göra idag då", tänker jag samla på mig några, testa och lägga dem till recept man sedan kan utantill.
Annars ligger man pyrt till. När man läser Skaldemans bok, kan man bli lite fundersam, det verkar finnas en risk att det blir enahanda. Om man inte passar sig. Det får inte bli enahanda. Man blir så lätt uttråkad då.
Till vänster under Feta länkar, finns två nya länkar varav en är upplagd av mig själv. Massor med trevliga recept att botanisera i, om inte de vi listar här räcker.

Inga kommentarer: